Impreza STI 2.5

Jest to nasz Firmowy flagowy projekt. Silnik przygotowany w specjalnej specyfikacji BADY-CARS. Tłoki firmy MAHLE motorsport robione na zamówienie, turbo zrobione w naszej specyfikacji, kompleksowo zrobione głowice również w wymyślonej przez nas specyfikacji, oczywiście closed deck 2,5l. Auto wystrojone na seryjnym sterowniku ECUTEK.

#bruno-custom-5dce61b6905e2 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b69092b .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Impreza 2.5 STI

Jeden z naszych flagowych projektów STI 2011 rok. Closed deck 2,5 przygotowany w naszej specyfikacji, głowice po kompletnej obróbce CNC w naszej specyfikacji. Turbo robione na zamówienie w zamówionej przez nas specyfikacji. Kompletny układ hamulcowy ALCON zamontowany na przednią jak i tylną oś. Zawieszenie KW V3 oraz grube stabilizatory PERRIN i wszystkie tuleje zawieszenia PERRIN. STI wystrojone na seryjnym sterowniku ECUTEK.

#bruno-custom-5dce61b691cb0 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b692074 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Ford RS MY 2018

Nowy FORD FOCUS RS 2018 STAGE1. Założyliśmy dolot i przeprogramowaliśmy sterownik ecutek

#bruno-custom-5dce61b6970ff .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6974c6 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Forester XT MY10

Kompletnie przygotowany silnik 2,5 turbo, Turbo hybryda VF52 w naszej specyfikacji, zamontowaliśmy verti cooler w celu lepszego chłodzenia silnika, oczywiście zadbaliśmy o hamulce przednie zaciski STI BREMBO, zmieniliśmy zawieszenie na sztywniejsze i niższe w celu lepszego prowadzenia, o brzmienie zadbał kompletny wydech COBB, przeprogramowaliśmy sterownik silnika ECUTEK

#bruno-custom-5dce61b698710 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b698ac9 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Forester XT MY15

Nowy FORESTER XT 2015 STAGE1. Przeprogramowaliśmy sterownik silnika ECUTEK, ustawiając stabilne doładowanie Turbo. Przyrost to 35KM i 70NM w stosunku do serii.

#bruno-custom-5dce61b69c889 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b69cca1 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Impreza STI 2.0

Silnik zbudowany na zamkniętym bloku 2.0, głowice po kompletnej obróbce, odnowiony kolektor ssący, turbo vf36, wtryski 1000cc. Wystrojony za pomocą Ecutek.

#bruno-custom-5dce61b69dffc .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b69e45d .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Forester XT MY17

Nowy FORESTER XT 2017 STAGE1. Przeprogramowaliśmy sterownik silnika ECUTEK, ustawiając stabilne doładowanie Turbo. Przyrost to 35KM i 70NM w stosunku do serii.

#bruno-custom-5dce61b6a2338 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6a2689 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Impreza WRX 2.0

To auto trafiło do nas w bardzo złym stanie. Klient zdecydował się na wzmocnienie seryjnego WRX-a. Przebudowaliśmy silnik ( blok STI ) i głowice, wymieniliśmy napędy na STI 6MT, hamulce z serii zastąpiliśmy złotymi Brembo z STI. Strojenie ECUTEK.

#bruno-custom-5dce61b6a3937 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6a3d01 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

WRX STI 2.5

Projekt obejmował generalny remont silnika na kutych elementach i strojenie ECUTEK.

#bruno-custom-5dce61b6a79df .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6a7da1 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Forester 2.5T

W tym projekcie klient zażyczył sobie aby samochód był niepozorny – z zewnątrz zwykły seryjny Forester, pod maską… już nie taki zwykły.
Silnik kompleksowo przygotowany do dużej mocy. Wymiana turbo na dużo większe niż seria i zrobione strojone ECUTEK. W efekcie czego powstał jeden z mocniejszych Foresterów.

#bruno-custom-5dce61b6a9368 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6a9741 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Impreza WRX 2.0

Kompletna przebudowa WRX. Kompleksowo przygotowany silnik, napęd z STI 6MT, hamulce STI 6MT. Dołożyliśmy większe turbo i wydajniejsze wtryski i strojenie ECUTEK.

#bruno-custom-5dce61b6ae270 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6ae67b .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Impreza STI 2.5

Projekt Subaru Impreza STI 2,5l objął kompleksowe przygotowanie silnika do dużych mocy, większe turbo, przedni intercooler i strojenie ECUTEK. Dodatkowo Klient zażyczył sobie, obszycie całego wnętrza alcantarą.

#bruno-custom-5dce61b6af957 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6afd0a .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Impreza WRX Wagon

Kompletnie przebudowany WRX. Silnik kompleksowo przygotowany do dużej mocy. Wymienia napędu na STI 6MT. Dodany zewnętrzny sterownik silnika. Projekt zajął nam sporo czasu, ale efekt końcowy wynagrodził czekanie.

#bruno-custom-5dce61b6b4d67 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

KM

#bruno-custom-5dce61b6b5138 .type:before {border-color:#ffffff;}
0

NM

Top